Gårdagen

blir väldigt fin ordning på detta nu men kom på jag har faktiskt inte sagt vad jag gjorde igår så det får komma nu istället haha.

Först tog jag det lugnt hela dagen typ gjorde inget vettigt alls mer än att typ kedja fast min säng lite mer för har inte vågat sova i mitten innan kändes som dom skulle glida isär då. Sen kom Petrus hit och så såg vi på film riktigt trevligt. Filmen kanske inte var den bästa någon mafiafilm som låg på topplistan på hyrhyllan över filmer i Munkedal, där borde den ju inte varit snarare i reakorgen haha. Kommer inte ihåg va den hette men det var om en döv gubbe, gravid kvinna, pengar och folk som jag tror blev nermalda till korvar haha.

Sen såg vi på lite Bond också har bestämmt mig nu för att försöka kolla på alla filmer som gjorts av bond så får bli en ny ikväll igen :)


BTW VET NÅGON hur man ändrar i bloggen så att man kan se längre ner i historiken redan här på första sidan utan att välja för hela månaden? för just nu försvinner det jag skriver väldigt snabbt så man missar kanske ibland inlägg jag gjort. VET NÅGON SKRIV DET HÄR I SÅ FALL!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback