Erkänner

jaja jag erkänner nu att jag hade fel med JÄTTESAKEN. Men ingen har då lärt mig eller rättat mig när jag särskrivit det så i mitt fall tycker jag det är lärarnas fel som har låtit mig göra detta ! Inte för att skylla ifrån sig men hur ska jag veta det av mig själv jag va ju i skolan för att lära mig att skriva rätt.

Sen tycker jag fortfarande det ser helknas att skriva det tillsammans JÄTTEEXALTERAD

Men detta kommer nog att ändras i framtiden tror jag språket ändras ju hela tiden. Snart är talspråket även skrivspråket tror jag. och ni som inte tror på det kan man ju tänka att när det var gammelsvenska trodde dom nog inte på den tiden att det skulle ändras heller.

Så inget mer snack om denna saken,, men jag tycker folk som kan erkänna sina fel är värd en tumme upp haha ;)


Kommentarer
Postat av: Magnys

erkänn aldrig ! knullad i ansiktet av en 94 pffff

2010-01-13 @ 05:43:10
URL: http://www.boysfood.com
Postat av: Liinddy

(y)

2010-01-13 @ 18:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback