Cimon

I början av paradise hotel tänkte jag att den där Cimon är bara en Stockholms brat som gillar att glida på stureplan med skumpa och är säkert jätte dryg osv...men under programmet så blev man ändå rätt fäst vid honom och känns som paradise inte är detsamma nu när han åkte ut..det kändes bara hur fel som helst HUR KUNDE DET BLI SÅ?!

Men iallafall nu har jag nog fallit för hans charm sicken gulle plutt med stil haha. Genom att läsa hans blogg fick jag massa skratt faktiskt, behövde jag efter denna jobbiga dagen.. känns som jag har åkt på lite otursveckor nu men detta pigga upp mig lite så ska sova istället för att sitta uppe och deppa till Bob Marley.

Ja va tycker ni andra om att han åkte ut?



Cimon ville bara säga att du har halva inne hos mig HOPPAS du ser detta haha

Kommentarer
Postat av: Steff

Fan jag tyckte det var assynd!! Jag menar, ut med Pontus istället!! Cimon var ju fan värd att komma med i finalen!

2010-01-27 @ 23:25:22
Postat av: Malin

Simon är fan fräääääsch

2010-01-30 @ 23:09:59
Postat av: Berit

Tyckte det va sjukt tråkigt ! Cimon var min favorit ! Det är Pontus som ska ut, han vet inte ens varför han är där vafan !

2010-02-01 @ 02:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback