ARG

Just nu är jag riktigt förbannad faktiskt,, hade ju beställt saker på hm,,som jag sagt tidigare..

Valde att ta allt i ett paket och vänta på dom sakerna som ännu inte hade kommit in i lagret.

Men nu ångra jag mig med en sak och tänkte ta bort den ur order,,, jo va ser jag då jo att dom har DELAT UPP MIN ORDER till två paket... och det ena har dom skickat,,, och det andra får jag INTE om jag inte beställer MER ?!?!?

Dom har alltså ändrat min order utan att ens skicka ett mejl och rådfråga...detta kommer kosta mig alltså extra mycket pengar känner jag på mig,,, men ska ringa till kundtjänst så fort dom öppnar för jag kan då inte ha fel i detta.

Man ska väll få den ordern man beställt på det sättet man har valt att betala den och få den i paketet? man kan ju inte bra ändra någons order utan att fråga om det är ok för kunden,,har jag fel?

Jag vill då inte betala ett öre extra för att få alla saker jag beställt :S sånt här gör mig så grinig specillt när man haft en sån toppen dag så ska något komma och förstöra det.

ge mig gärna respons på detta får man göra så?, pissigt gjort av HM tycker jag iallafall...

GER HM TUNGAN!

Kommentarer
Postat av: Denise

Absolut får du låna bilden sötnos :)

2010-01-26 @ 08:43:51
URL: http://bunnys.se
Postat av: angie

fan vi har ju gått handel.. ska inte vi kunna sånt här ?? haah xD

2010-01-26 @ 15:56:16
Postat av: Millan

H&M är horor, dom fipplar med mitt paket med:(

2010-01-26 @ 22:16:28
URL: http://mimillan.blogg.se/
Postat av: Millan

Sv: Aha där ser man, jag mailade som små jävlarna så jag hoppas det löser sig för mig med. Så jävla tråkigt att man får vänta så länge bara :/

2010-01-26 @ 22:33:25
URL: http://mimillan.blogg.se/
Postat av: Millan

Sv: Alltså jag börjar tro att det är jävligt skummt folk som jobbar på h&m, det har alltid varit krångel med beställningar där :/

2010-01-27 @ 15:08:36
URL: http://mimillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback