Träningstips

Tänkte komma här med ett träningspass som faktiskt alla kan göra, som man inte behöver åka till ett gym för att göra, eller gå längre än utanför huset för att göra.

Som nog alla tycker är det jobbigt att gå i snö speciellt djup, det är exakt det ni ska göra, vandra i djup snö, försök även att ha tempo, växla till att gå på alla fyra också..ja visst låter det sjukt, och man kommer se väldigt rolig ut kan jag också tänka mig med tro mig fan va det kändes att göra det. Hade träningsvärk i ARMARNA?! i två dagar efter jag gjort det. Ne det var jobbigt och gött :D

Så ut i snön med er ! :)

Där är en perfekt hinderbana, snö till knä och midja 500m man är helt slut när man kommer fram

Kommentarer
Postat av: emmie viding

bud på att testa de. ;)

2010-02-24 @ 21:17:22
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback