Städa, diska och njuta

Nu ska jag städa mitt rum, det ser inte riktigt ok ut där inne, jag vill knappt gå in dit,,,men seriöst det var faktiskt inte jag som stökade ner där, det var en mansbjörnsgris "manbearpig" som tog några varv där inne och slet ut alla kläder jag hade. Och lagt massa disk där inne också...vart i mitt smink ja en riktig jäkel,,,brukar komma och besöka mig några dagar i veckan,,så får jag komma och städa upp..

Så ska jag diska också så en annan blir nöjd här hemma så kanske man slipper lite tjöt iallafall..

Sen kommer vi till det bästa, ska tappa upp ett hett bad med MASSA skum, ta min favorit hårkur från Loreal rosa stor burk finns hos frisören för den som är intresserad INTE? ne tänkte väll det :) Ne och ansiktsmask ska jag också ha så kommer se ut som en ny människa när jag kommer ut från badrummet sen.

Måste klippa mig nu NU Nuuu ser inte riktigt klok ut, funderar på att klippa det på något nytt sätt, lite lugg? ne vem vet får se :D

MANBEARPIG

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hysteriskt bra Southpark avsnitt :)

2010-02-12 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback