Skola

Jaha då är man hemma från "skolan" där man får läxor efter en person har stått och mestadels bara pratat om sig själv, då man har en bensträckare på 5-10 min efter att ha lyssnar på personen i 20min,,, sen lunch på 2 timmar och sen få sluta tidigare,,, kunde man fått gjort detta hemifrån? ne det är viktigt att veta hur en person går in på toan och skriker och sen ger falska leenden till sina kunder...då vet jag hur man gör de :O

nu ska iallafall jag ta det lugnt sen är det ett core och afrodance pass ikväll,, så måste jag antagligen in till stan och sova på en parkbänk så jag kommer upp till skolan i tid..

Pengarna sprutar iväg pga denna skolan, resan och maten :S ja men det är iallafall gött att komma hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback