Positivt tänkande

jag kan vara väldigt negativ väldigt ofta, men nu har jag bestämmt mig för att jag ska vända på detta och göra det till positiva saker. Se det goda i allt. Sånt som hänt innan kan man bara dra lärdom av.

En fin vän vid namn Jens har lärt mig detta nu ikväll och stöttat mig till allt med min utbildning, jag ska gå har jag bestämt mig för. Så har fått hjälpt till bra tänkande runt det hela. Så dagens ros får Jens

här är en bra länk för er som vill läsa om lite positivt tänkande, jag har läst den och det är väldigt bra läsning

http://www.strava.se/pdf/RMI-Strava-Art.pdf




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan e du :O fan liggeru dät för ? ÅK TBX TILL AFRICA

2010-02-12 @ 00:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback