Kvällen

Ikväll solade jag på hawaii gött när man kan ta en tripp till värmen bara sådär över dagen. Sen köpte jag en väldigt fet godispåse plus cola att avnjuta kvällen med hos Nathalie von AWESOME! Jaa vi pratade mycket om våra dagar,, arbetslösa dagar och Nathalie kom då in på sitt drömjobb

* Asså jag skulle kunna tänka mig att jobba som en sån som provligger sängar, tror det skulle va ganska kul. * jag trodde hon drev först men det var seriöst vilket bara gjorde det ännu bättre,,, men jag tror jag också kan tänka mig det faktiskt få hem en ny säng varje månad med olika finesser,,

Iallafall var denna kvällen trevlig och jag måste träffa Nathalie oftare känner jag :D



Kommentarer
Postat av: pamela

sv:

tack så mycket :)

och det kändes ingenting faktiskt hahade gjorde mer ont att ta hål i örat, så jag tycker faktiskt du ska göra det :)

2010-02-23 @ 12:57:04
URL: http://pamsiii.blogg.se/
Postat av: erica sötnos

vill du ha en design kan du bara skicka ett meij till mig och jag fixar de :)

kram erica

kolla gärna min blogg :)

2010-02-23 @ 14:53:59
URL: http://ericasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback