Kroppen

Det är såhär jag vill att min kropp ska se ut till sommaren, får se om man kan lyckas med det, jag har så grov benstomme (ärvt pappas) så det är svårt att få dom där spirorna till ben. Men man kan ju alltid försöka, många tycker att jag är väldigt utseendes fixerad osv och får nog fel bild över detta. Jag bantar inte det är det SÄMSTA man kan göra. Träna och äta ordentligt är det BÄSTA man kan göra vilket jag gör nu.

Ska säga varför man borde träna:

1. För din hälsas skull, du mår bättre och lever längre

2. Du blir piggare

3. Sover bättre

4. Höjjer ditt självförtronde och självkänsla

5. Bättre sexliv

6. Du blir gladare

Finns många fler men där är några, och jag tycker att alla stämmer in på mig.

Här är videon på the body iallafall, ursäkta den crappy musik som är med i videon. Men bruden heter Dee och är en dansare till E-type.

 

KANSKE såhär jag ska dansa nästa gång jag är ute på krogen, det värsta är nog att jag skulle kunna göra det på skoj, men folk runt omkring skulle nog inte fatta det haha


Kommentarer
Postat av: Lizette

Sv: tack! :)

Jaa, det kommer säkert bli skitläckert! Jag har letat efter något liknande linne/tröja, men fan här på gotland hittar man inte mycket nej. :/

2010-02-02 @ 09:31:15
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Lizette

Sv: haha nej, tråkigt nog så har vi faktiskt inte Gina här! :o Gotland är lite efterblivet ibland ;)

2010-02-02 @ 09:35:39
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/
Postat av: Lizette

Sv: I know! Jag brukar passa på att kika in på Gina när jag lyckas ta mig till sthlm (vilket inte är alltför ofta, tyvärr..) Tur att det finns internet i alla fall. :)

2010-02-02 @ 09:42:46
URL: http://slaveformyownbullets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback