Gooodmoorning lovers

har ju inte uppdaterat i morse känner mig jättekass men är så sleten fortfarande haha. Kan inte ens äta våfflor då är det något som är fel.

Men ska göra mig iordning nu och sen dra till stan och ha filmkväll med MR P kommer bli trevligt :) och imorn är det skola kommer väll försova mig första dagen som vanligt har en tendens till att inte vakna när det gäller tråkiga saker man ska upp till. Men får ju träffa underbara Sara där hoppas jag :D vilket jag skulle haft myskväll med i lördags, men mitt tillstånd var ju inte så mysigt då var ju så man funderade på att ringa alkohollinjen haha.

Men men uppdaterar imorn när jag kommer hem från skolan :)

Puss på er alla lovers
Dagens låt haha
24 Carat Gold – Bobby Brown


just de ja det är söndag och jag tänkte börja med en söndagsresume det verkar väldigt kul. Det går ut på att man säger vad som hänt i veckan i en kommentar,,, jag vill veta va ni har gjort? sett en kass film? brytit benet? kommer du ihåg din vecka? var du i slagsmål`? gjorde du slut med flick eller pojkvännen? fick du ligga i helgen? haha ja det kan va vad som helst säg de bara jag vill veta.

Ni vet ju redan min så.



jag dagen efter typ haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback