Wiihoo

Slutade 4a idag,, och det är inte ofta,, kom hem tidigt (kl 18:00) men tidigare än annars,, :D FRIIITIIID,, så nu skaffar jag hem sex and the city boxen som alla kvinnor måste äga för att överleva TYYP..

Dagen idag har varit ganska intressant..

En unge störtlipa när han insåg att hans syskon hade fått EN sak mer en honom " meeeeh dåå fåår ju haan meeer äään miiig buuhuhuhuhuhbääääää " ungefär så lät det,, sluta med att dom fick köpa en sak till


En tant skällde ut mig för att vi inte hade en av hudkrämerna på annonsen ( alla H&M butiker får inte allt som står på annonserna, kommer olika utskick till alla) ja så det var mitt fel att hon hade åkt i onödan då för att bara köpa den haha

Sen när man slutar å går ut kommer en tsunamivåg över än från taket på nordby så såg ut som ajg hade gjort på mig eller något i den stilen,,, stod å vänta på bussen i ösregnet också..sen vart bussen sen SÅKLART,, så vart det bara 5min till bussen jag skulle byta till,, så bad tanta i bussen att ringa å säga till den att vänta,, för det brukar dom kunna göra,,, MEN DET KUNDE INTE HON FÖR HON KÖRDE JU,, men aah hon stod ju fan stilla när jag fråga ?!?!så hon sa att jag fick ringa själv,,, så ringer till västtrafik,, gissa va dom säger " BUSSCHAUFFÖREN KAN BARA RINGA SÅNNA SAMTAL" så förklara jag att tanta i bussen va en fätta som vägra,, så fixa hon det åt mig ändå,,, första gången jag känner att jag västtrafik har gjort något positivt för mig!! så en dagens ros till hon på kontoret <3 (F)

En stor banan hade varit gott nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback