Snigel 4 life

Finns inget bättre än att va snigel tror jag,, Fri mätt och belåten..

Ne men jag menar såklart att va singel, man slipper så mycket skit då, men visst har förhållanden sina fina stunder också som man inte kan leva utan. Men man ska inte nöjja sig med något som duger, man ska bara nöjja sig med det bästa..annars är det ju bara bortkastat.. så nu går jag ut offentligt i bloggen med att jag är singel igen hahahaha.. så ni är uppdaterade.

Tycker en sak är lite kul att det är det klassiska att man ska va ledsen typ dom första dagarna.. och det är klassiskt att alla vänner ska typ tycka synd om än å ordbajsa " ååh finns där för dig om du vill prata " .. " gud va tråkigt :( du förtjänar bättre "

Ja det är jättesnällt att ni bryr är klart man uppskattar det, men nu var det så att jag var lyckligare än på länge över mitt beslut, sken som en sol och det gör jag fortfarande...ibland slutar saker och ting lyckligt också :)



VAAH ÄRE SAAANT ?!?!?!  :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback