Night at the Roxbury

Slapp söndag,,fast känns som det har varit det hela helgen för mig,, inte gjort något speciellt kul allas faktiskt,,men försöker spara lite på mina pengar,, för är så sjukt sugen på en utlandsresa,, för vet ni va,, jag har aldrig varit utomlands?!?!?!aldrig flygit?!?!?! norge och DAnmark kan jag inte räkna som utomlands,,,och om min stavning är dålig nu är det för att skärmen är så långt bort så skriver på måfå bara..orkar inte böjja mig fram,,, erkänn var inte det höjden av lathet??

Man blir softpotatis i norge,, bara brus å fett för hela slanten..inte gå en meter,,senaste dagarna har jag inte ens kunnat äta,,så fort jag ser skräpmat blir jag illamående typ,, då man bara längtar hem till mammas mat,,ååg fii fan mammas mat aså,,det är allt annat än dom färdiga rätterna jag köper från findus och familjen dafgård? nått sånt stavas det tror jag ... aah men det ser alltid så gott ut på förpackningen,, men sen när man värmt det ser det ut som en soppa typ,,, blir lika besviken varje gång..

Falskmarknadsföring? eller vad kan man kalla det ,, missvisande iaallafall,, men tur det bara kostar 25kr,, ganska billigt för lunch..


Men aah jag ska tvinga Nicklas att se ¨på Night at the Roxbury nu tänkte jag,, men klart han trottssover nu då....men aah blir weetwilly snart,, han kommer bli såå arg,, men jag varande honom faktikst...fin uppdatering föresten bara text,, säkerligen oläsligt också haha...men tänkte det är ju alltid något,, tanken som räknas,, har inga bilder här så blir ju massa text,, men hörde att vissa uppskattar bara jag skriver något så nu gör jag det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback