Låna ut pengar? skämt?

"Hej,

Det är med djup känsla av sorg jag skrev detta mail till dig. Jag vet inte hur ni kommer att finna detta men det gäller bara att förlåta mig för att inte berätta före avresan. Jag reste ner till Storbritannien går under en kort semester men tyvärr var jag rånad på en pistol punkt på väg till hotellet jag in alla mina pengar och alla andra viktiga dokument inklusive mitt kontokort och min mobiltelefon har stulits av rånare .

Jag har varit till ambassaden och polisen här men de är inte att hjälpa problem alls, Saker är svåra här och jag vet inte vad de ska göra i det ögonblick varför jag e-post till fråga om du kan låna mig £ 500,00 så jag kan reglera hotellräkningen och få en tillbaka biljett hem. Gör mig den stor hjälp och jag lovar att betala tillbaka pengarna så fort jag kommer hem.


Du kan få pengarna kopplas till mig via Western Union Money Transfer till mitt namn."


fick detta mejlet,,, ööh någon mer som fått det eller? men i alla fall ne tyvärr jag har inte dom pengarna så det kan jag inte haha

Kommentarer
Postat av: Caj

Dyr hotellräkning :P

2010-08-20 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback