Kärlek?

Vad är kärlek? är det mer än bara ett ord? är kärlek evig, eller bara tillfällig? är kärlek sorg eller lycka? Vart hittar man sann kärlek?

Är kärlek bara ett påhitt dom kastat in i våra hjärnor för att trassla till det i huvudet på oss? eller finns det en mening eller framtid med det..

Tro, måste man våga tro för att för att finna hopp? Måste man våga hoppa för att finna kärlek?

Vad är kärlek för dig?

Jag funderar väldigt mycket på det just nu, vad är kärlek för mig?

Det ända jag kommer fram till att kärlek är någon som finns vid min sida i vått och torrt. Som ser på mig när jag är ledsen som inte tror på mitt leende. Någon som vill göra mig lycklig och ha mig vid sin sida..Att aldrig behöva tveka vart personen står, för att man vet att man står i samma båt och tar sig an alla kärleksvågor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback