Ironiskt

vet inte hur ironiskt,,,eller irriterande detta är... ska fira för att jag fyller 20
men fyller ju idag söndag,, så fick fira det på lördagen,, vilket betyder att jag inte kunde köpa min egna dricka,,,,

Sen går man ut,,, vaknar morgonen efter med kläderna på brevid en ölburk....mina kort är borta,,, bankkortet som jag använder dagligen,,, ?!?!?! hur gör man nu liksom,,,sen busskortet vilket är ett fritidskort ..som man bara kan köpa när man är under 20...ironiskt att jag använder det dagligen också,,och nu kan jag inte köpa nytt ...

bra start på födelsedagen,,,,inte alls...nu står pappa å gormar om att jag ska städa efter sketgrisarna som var här igår,,,sprutar gräs och dryck....

Kommentarer
Postat av: Caj

Dem leggar dig inte när du köper fritidskort och du ser ju ut att vara under 20 så det ska nog gå bra ;) resten får du ju skylla dig själv .P

2010-08-01 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback