Haha jag tjuvlyssna idag

på två brudar vid busskuren ville skratta högt när jag hörde detta..


tjej ett " asså såg du sara idag,, fan va hon trodde sig,, hade liksom halsduk på sig och en fejk LV-väska "

tjej två
" jaa helt klart,, men hur såg du att den var fejk?"

Tjej ett " för den såg så plastig ut, det gör inte en äkta"


Haha ne men okej man tror sig för att man går i halsduk när det är sånt här halvdassigt väder?? och har ni hört talas om att man kan köpa väskor för att dom är snygga? inte för märkets skull..

Dom kolla på mig som att jag vore en apa i bur också,, kan det va för att jag hade ett hål i mina leggins som bara är från bik bok, eller för att mitt hår inte längre låg perfekt efter regn och blåst,,

Den ena såg dessutom ut som en wannabe av hon som kallar sig Göteborg Stolthet.. haha ja de va de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback