Förslag på satyg?

Tänkte det är ganska kul att småjävlas mot folk,, skadeglädjen sägs ju vara den ända sanna glädjen,,,, men det ska ju va på rätt nivå,, det ska va kul inte såra,,så nu tänkte jag vi ska se om någon kan komma på bästa roliga satyget,, som man kan göra mot någon,,ska försöka komma på något pris till det också,,men kanske kommer något passande til vinnande satyget,,typ att man får göra det på mig eller något haha

Nu måste ju jag komma på ett satyg som inspiration till er,,hmm

Men typ aah min kille sover,, fuinderar på att sätta på en sjukt dålig låt,,,typ povel ramel vart är tvålen? hoppa på honom å kittla honom så han blir sådär förbannad så jag bara vill kittla honom mer,,eller så gör jag en wettwilly innan jag kittlar honom,, typ sånt,, men min va ganska lame okej,, så kom på något bra nu,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback