Baby I like it, oh yes I like it !!!

Var ledig igår ÄNTLIGEN!! sov ut,,, sen åkte jag med bruschan in till stan för han skulle färdas hem till Stockholm igen så vart *vink vink* heeej dåååå osvosv

Sen hämta Mr F upp mig så drog vi hem till honom i en stund och chilla,, såg på top model och tyra banks show hahahaha,,fråga mig inte varför?! men gick verkligen inget bra på hans tv,, går bättre saker hemma på min lovar jag haha...

Ne men vi kom i alla fall fram till att vi är väldigt lika.. båda har en toalett.

En orange tandborste..båda har labrador en svart,, vi båda bor på visschan ..samma musiksmak typ haha jaa sen har båda kök,, och en säng,, och ja listan kan göras längre men gud vi är lika som bär hahahahahaha

Men var chill för hela släänten igår, sen drog jag hem,, och upp och jobba idag,, bara i morgon kvar sen är det helg ,, myyyyyyys :D !!!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

men snatr har du ju två sängar så du har väl du det lite bättre? ;)

2010-08-19 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback