Vulkan = kaos

Fick reda på lite långt efter alla andra om den där "vulkanen" jag är verkligen inte den som kollar på nyheterna eller läser tidningar osv så jag är alltid väldigt efter med sånt här,,andledningen till varför jag fick reda på det var för att jag läste det på en blogg,,haha ja så håller jag mig uppdaterad...

Men aah det är ju jobbigt nu när man inte kan ta sig till skolan pga askan i luften,,mitt privatjet får inte ens lyfta :S

Är det säkert att åka kollektivt? tuggummi på sätena, främlingar som luktar,, kan man bli rånad/våldtagen?

Ska kanske åka kollektivt för första gången i morgon HUR SKA DETTA GÅ!?



På tal om annat orkar jag inte vara sjuk längre,,,jag är nog sjuk pga askan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback