Vända kappan efter vinden

Alla har nog någon gång stött på en vän eller en person som vänder kappan efter vinden,,en person som ena stunden är på din sida när ni är med varandra,,som sedan snackar skit om dig nästa stund när den är med någon annan..en person som alltid vill passa in hos alla, som vill bli omtyck av alla,,som är så jävla feg som inte kan stå upp för sina vänner utan snackar skit bakom deras ryggar..och då blir dom förvånade en dag då man faktiskt inte vill ha med dom alls att göra längre...vem vill ha en falsk vän som man ändå inte kan lita på? inte jag i alla fall.. jag håller mig till dom jag tycker om som får mig att må bra. Finns ingen anledning att umgås med människor som drar ner än..

Djupt inlägg ellerhur,, ne men seriöst stör mig bara på personer som beter sig så..
äkta vänner är guld värda <3


Kommentarer
Postat av: Regina

Tycker de va ett jävligt bra inlägg!!! man ska inte va rädd för att säga ifrån & ta avstånd från folk som faktiskt förtjänar det!! det är slut på den tiden nu, dom som håller på så måste lära sig att de inte funkar att flina upp sig till alla, vi andra måste sätta stopp :p Ingen mellanstadiementalitet tack :D

2010-04-21 @ 19:16:42
Postat av: sessan

Du är guld för mig raring <3

2010-04-22 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback