Stackars mig..!!

Kunde inte somna inatt för jag hade så jävla ont i magen, låg och kved så inte ens katten orkade lyssna eller försöka trösta mig mer så hon gick. Låg med kläder på, två täcken och frös ändå,,,och usch vilka kramper jag hade trodde seriöst jag var påväg att dö eller något. Dessutom hade jag ju druckit så visste inte om jag vågade ta värktabletter då...men fick göra det ändå men då blev jag jätteillamånde så det kanske inte var så bra xD

Men tillslut somnade man iallafall, och vaknade upp av samma visa igen, upp dricka vatten och ta tabletter,,,,så nu sitter man här med M-värk och en pappa som spelar Rolandz på högsta volym,,,,så känner nästan att jag måste här ifrån,,,så får nog ta ett pass på gymmet,,, för tjejer ni vet väll? att när man har mensvärk är träna det bästa man kan göra ;)



ÖÖÖh gött att man har så bra kamera eller inte ? varför tar den så dåliga bilder,,sämre än min mobilkamera för tusan!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback