Otrohet

Det känns som att alla är otrogna till höger och vänster dessa dagar, som att ingen längre förstår vad ett förhållande innebär? eller bara inte har vett eller etikett,, hur svårt kan det vara att vara trogen? eller hur svårt kan det vara att göra slut om man nu känner att man är sugen på något nytt, eller bara har tappat känslorna...

Att man är en sån jävla pussy att man går och är otrogen istället för att ta modet till frånga och mellan 4 ögon säga som man känner,,istället för att ta den enkla vägen ut och gå och knulla någon annan och sen berätta det och tänka att nu dumpar hon/han mig,,, men sen "OJ va fel det blir JAG ångrar mig nog nu,, snälla förlåt mig tror jag vill vara med dig nu... "

Märkt så många som kör den stilen nu och det gör mig bara spyfärdig,,, ni borde inte vara i ett förhållande alls för ni förstör så många fina människor pga eran osäkerhet på er själva.

Otrohet skämmer skiten ur mig till att ens vilja vara i ett förhållande igen, för fy va det verkligen sårar, jag har alltid sagt till mig själv att ge nästa person en chans för det förtjänar alla, men när jag anar minsta osäkerhet ska jag också dra mig ur vilket jag ofta gör snabbt....

Men tycker inte att man ska ha brottom att träffa någon speciellt inte i min ålder, man har ju hela livet och massa annat skoj framför sig ;)




Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : o de vare :)

2010-04-12 @ 23:24:23
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Kristina kittelsen

idioter finns det, för många. är glad att jag hittat joakim. han skulle aldrig göra så emot mej och jag emot honom, men FY FAN va många tjejer och killar det finns som är otrogna, HELT sjukt faktiskt. Har varit "den andra tjejen" ett flertal gånger utan att ens veta om det..

2010-04-13 @ 06:12:54
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Gustav

Hej!



En sak tycker jag du fokuserar allt för mycket på, och det är sexet. Hur mycket gör det att din pojkvän har sex med en annan person? Det är en fysisk handling mellan två personer (det kan ju t.o.m. med vara mer intimt att skaka hand med någon i viss afall). Och skulle det inte ännu värre i fall din pojkvän bara skulle ha sex med dig och endast prata med andra tjejer?



Jag kan förstå dig om det nu är så att den här killen har sagt till dig att "jag tänker inte ha sex med någon annan för jag vet att du blir sur då", men då är man ju sur över att han har brutit ett löfte.



Som du berättar det verkar det bara idiotiskt att du är sur över en sådan här sak.



Ha en bra kväll!

2010-04-14 @ 23:03:11
URL: http://nagoon.bilddagboken.se/
Postat av: pat

det jobbigaste att va med om

2010-04-14 @ 23:44:40
Postat av: Danco

Förstår iten hur folk tänker och ens har mage att påstå att dom älskar den person man är otrogen mot! Man skadar inte den människa som skall vara ens bästa vän!

2010-04-15 @ 09:33:24
URL: http://dancoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback