Häärligt

Jahapp då har man kört 2timmars intensiv konditionsträning, det sjuka var att jag kände mig inte ens ansträngd när jag lämnade gymmet. Men min Bh tex var dyyyblöt, känner mig piggare än vanligt också...Men gott att få komma igång med träningen nu igen efter en paus i 2veckor pga att jag var sjuk..

Tog alla mina mått förut över hela kroppen med ett måttband då såklart,,, för vågen är ju inget att lita på faktiskt. Ska se hur mycket min kropp kan ändras av en två veckors intensivträning.. (sånna knäppa saker jag kan få för mig att göra, men tycker det är kul) har bestämmt mig för att skita i Vårruset iår för det är alltid samma sak så känns inte kul längre... tar nog och testar på Tjejmilen istället.


Men nu blir det ingen alkohol för mig på två veckor men det lär inte vara några problem, har inte riktigt det där suget längre som förr i tiden.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback