Fjortiskärlek

Stör mig som fan på sånna där par som blir tillsammans efter 3dagar, säger att dom älskar varandra efter en vecka, sen en vecka senare tar det slut...dom är ledsna i en dag, sen har dom en ny partner så börjar visan om..

Jag skulle aldrig kunna bli tillsammans med någon efter bara några dagar, sen säga att jag älskar personen skulle ta månader kanske år jag tycker dom orden betyder mycket. Inget man bara slänger ur sig. Det är skillnad på att gilla någon och älska någon. Bara för att man är nykär betyder det tex inte att man behöver förlova sig efter en månad, eller kanske till och med gifta sig, hur sjukt är inte det dom som gör det?

Sen killar som byter flickvän oftare än va dom byter kläder är ganska äckligt, ni framstår som patetiska killar som tar det dom kan få. Skiter i åldern bara ni slipper vara ensamma. Vad är det för fel att vara singel? Jag tycker det är hur gott som helst ;)

Sen har jag även kommit fram till att det "förhållandet" jag hade innan kan inte ens räknas som ett förhållande. För i ett förhållande delar man inte sin pojkvän med ett dussin andra kvinnor. Så jag har varit singel hela livet enligt mig själv nu :)


Kommentarer
Postat av: aneska

du har så rätt så!

2010-04-06 @ 15:12:29
Postat av: sessan

Hahaha jaa vet vem/vad du tänker på.. hahha hoppas personen läser och fattar med :D



Helt rätt enligt min åsikt!!



<3

2010-04-06 @ 17:22:16
Postat av: beeaa

Kunde inte hålla med mer, finns inget värre.Dom kanske känner reda första dagen åh vilken känsla, men alla känner nog så, och jag tror inte dom förstår vad "jag älskar dig" verkligen betyder. Folk slänger ut de hur som helst..

2010-04-14 @ 23:38:09
URL: http://beeaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback