Det har kommit !!!

Haha lite kul, jag beställde en hemlig liten sak igår, och redan idag finns den för att hämta ut. DET kallar jag snabb leverans. Önskar att andra företag också kunde vara så snabba när dom skickade saker tex HM men ikke, inte nog med att det tar en månad att få sina saker så är det alltid något som fattas som inte finns i lager som man sen får en månad senare eller så får man en liten gullig avi där det står att dom inte kommer att få in det i lager igen.

Men i alla fall MITT PAKET HAR KOMMIT och i morgon ska jag hämta ut det :D men det är så hemligt så jag kommer inte säga vad det är. MEN ni kan väll gissa? en liten rolig gissnings lek vad kan jag ha i mitt lilla paket? bästa gissningen får en länkning eller blir hissad i min blogg haha (så då kan alltså dom utan blogg också vara med)



(ja det är inte paketet på bilden men ni fattar vinkeln.)

Kommentarer
Postat av: Barre

Hahaha ;D

2010-04-15 @ 23:13:05
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: jörgen med j

en lösfitta

2010-04-16 @ 00:07:18
Postat av: iza

dem dära mintröna skorna.. elr inte vet jag :$

2010-04-18 @ 23:21:56
URL: http://izahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback