veg. or not ?

halvtaskigt blogginlägg..

funderar iallafall på att sluta vara vegetarian men har inte bestämt mig ännu ? men ändå,, hade ändå inte tänkt att vara det hela livet.

Fast känns ändå konstigt eftersom jag har varit det i så många år. Vet inte vad det är som lockar att sluta eller fortsätta. Är inte precis så sugen på kött, men känner inte för att vara vegetarian längre heller. Vilket ilandsproblem, ett hungrigt barn i afrika hade antagligen aldrig ens funderat på saken.

På tal om barn, är man fjortis för att man inte tycker om barn? och måste alla vilja ha barn?

Tydligen så är jag fjortis som vill ha barnfria zoner, sa aldrig att man skulle skicka alla barn till månen precis.


Kommentarer
Postat av: david

jag hatar barn..

anser mig inte som fjortis för det hah1

2009-09-20 @ 18:32:43
URL: http://daevooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback