Underkläder

Det är nog det roligaste jag vet att handla, liksom stå där och kolla på alla söta kreaktioner. Mixa och matcha, köpa alla tillbehören. Tycker man borde ha noga utvalda underkläder, sånt uppskattas även om man inte får komplimanger för det alltid. Själv tycker jag väll att hello kitty och snobben kit kan man väll skippa nu. Tycker det ser barnsligt ut iallafall på en vuxen kvinna. Sen om dom som precis har kommit in i "bh perioden" har det kanske det är gulligt. Men i min ålder (19) så ska man ha slutat med det, men det är ju vad jag tycker.




Kommentarer
Postat av: Regina

Haha, gissa vad jag sitter och har på mej nu (snobben) xD men grejen e den att HM´s jävla seriefigurs-bhar e dom som fan sitter och funkar bäst på mina minitits!! Men egentligen borde man trycka på kära HM lite så dom inte pajar alla underbara puschuper me snobben. och Hello Kitty.

2009-09-25 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback