Toniiight

Hejsan allihooopa !

Har precis sminkat mig lite och fixat håret. Idag blir det utsläppt med en lätt tupering.
Sminkningen är lite fondation i T-zonen lite puder,, sen markerade ögon. Det gillar jag.

Ikväll blir det inget med öl med bönder, ska ta det lugnt och bara mysa vilket nog är bäst för min förkylning. Alla verkar ju fått en släng av " svininfluensan " nu.

Men nu ska jag gå och fixa till det sista

Caio caio !

dagens outfit    Long tank cheap monday  Stickad cardigan Gina tricot  Spets leggins Gina tricot

dagens outfit

Long tank cheap monday
Stickad cardigan Gina tricot
Spets leggins Gina tricot

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Du är ruskigt fin..

2009-09-12 @ 21:06:09
Postat av: Nicklas

2009-09-12 @ 21:32:27
Postat av: Nicklas

Du är ruskigt fin....

2009-09-12 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback