Sola solarium

Ja den svenska sommaren var tog den vägen? värmen försvann allt för snabbt nu blir det tråkig höst med bara blåst och regn. Alla blir bleka monster. Men jag tänker inte bli ett av dom.

Sola solarium visst det är farligt, men det är allt här i världen, man kan inte gå runt och vara rädd hela tiden man måste få leva lite. Det finns många posetiva saker med solarium också

Man blir brun
Ser fräschare ut ( för det gör man med en fin sun tan )
Kan ta bort hudbesvär som finnar eller eksem
Man blir en färglad prick i denna kyliga bleka höst



Bild från mig i sommras när jag ligger och steker M m m !

jag solar

brun

JAG ÄLSKAR ATT VARA BRUN ! observera min katt som smyger sig in i bakgrunden,,, ser lite roligt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback