Saknad

Om jag sa att jag inte saknade dig skulle jag ljuga både för mig själv och dig. Trodde faktiskt inte att det skulle bli så här jobbigt.

En sak som är klart är att jag aldrig tänker öppna mig igen eller visa känslor, för det leder bara till trubbel. Och när jag väl tänker på det så har jag sagt det en gång tidigare, och det var när jag var i samma jävla sist igen.

Men från det förhållandet lärde jag mig i alla fall en sak, att bli straffad för hur ens ex föredetta flickvänner har behandlat honom är sjukt fel. Att få ta skit pga så som dom har varit. Och jag gick med på det. Att inte kunna lita på mig pga dom är det rätt ? visst att man kanske ska hålla ögona öppna om det skulle hända igen. Men alla personer förtjänar en chans tycker jag innan man dömmer dom till att vara svin. Jag tänker inte låta nästa person som springer in i mitt liv få ta skuld för det jag varit med om tidigare. Det förtjänar inte den personen en sek, det förtjänar bara den som gjorde det.


Känslomässigt inlägg? jo en aning, känner mig det idag. Men nu ska jag laga mat det blir soppa, låter inte så gott kanske? men det här är den bästa jag vet. Uttäckte denna under min praktik period i Göteborg. Finns ett ställe väldigt nära kungsgatan som heter "Soppdax" väldigt prisvärd soppa, den är sjukt god, man får nybakt bröd till och plocka till sig en egen sallad. Och hela specktaklet kostar 50kr bara. Min favorit är en väldigt god tomatsoppa, har aldrig smakat någon godare. Mitt tips för dom som hatar tomatsoppa som jag gjorde tidigare TESTA DEN!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Singel is the only way!

2009-09-29 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback