Onsdag

Veckan går fort redan onsdag, jobbfronten ser ju inte ljus ut iallafall. Men solen skiner idag iallafall och från mina oldschool högtalare Alá -98 spelas Marc Cohn - Walking in Memphis och Afroman - She won´t let me fuck. Det här härligt snart ska jag ut med min hund på en långprommenad sen måste jag städa upp i svinstian ( mitt rum ). Kanske fixa naglarna och ha lite spaakväll.

Och till dom som undra om jag hade silikon bröst, NEJ det har jag inte. Men vem vet vad som händer i framtiden. Sen så har jag ännu inte hittat några prisvärda lårhöga stövlar, fast har ju inte letat heller så.

Läser min nya Solo, " 30 vägar till dumpning "

Något av det sjukaste jag läst, tips om att dumpa utan att säga det rakt ut tex

  1. deklarera att du tänker använda dina flytningar som parfym
  2. gå på toa med öppen dörr. Även när ni har gäster
  3. stöt på hans killkompisar
  4. På nästa gemensama fest berätta för alla att du har slutat ha sex " eftersom det inte ger dig något längre". Se till att han hör.
  5. Byt mobilnummer. Säg inget.
  6. Sno hans mobiltelefon och byt ut alla tjejnamn mot " slampa ". Glöm inte mormor.
  7. Fråga om den är inne än.
Det är inte i rätt ordning har bara valt några men ändå SJUKA tips, du lär ju inte bara förlora killen du lära skapa dig ett rätt dåligt rykte som "Psykobruden". Är det så jävla svårt för folk nu för tiden att säga hur dom vill ha det och inte ha det ? Själv har då aldrig jag valt någon sån metod när det gäller dumpning även om jag har valt många andra tillfällen till att dumpa som kanske inte har varit dom bästa. Men ibland så finns det ingen "rätta" stund ibland måste man bara göra det.

Men jag dissar lätt Solos dumpnings tips.

Deras svar på sexfrågor: + mina ironiska dumma motfrågor

43. Vad är ett "franskt samlag" ? - När han juckar mellan dina bröst.
Kan man ha franskt samlag om man inte har bröst?

42. Vem använder egentligen sexleksaker? - Halva sveriges befolkning enligt RFSE. Och av dessa använder fyra av fem sin leksak regelbundet.
Vem använder egentligen INTE sexleksaker?

50
. Botar sex huvudvärk? - ja det kan göra det
Fuck ipreem give me some drule!

51. Min Ex-pojkvän sa att sperma lindrar halsont. Stämmer det? - Nej, han ville bara ha en avsugning
Han verkar då veta att det lindrar hans halsont.

Dissar helt klart denna tidningen. Varför jag har den? mamma köpte den annars hade jag aldrig läst den.




Kommentarer
Postat av: niclas

50. Botar sex huvudvärk? - ja det kan göra det

Fuck ipreem give me some drule!



Haha, epic!

2009-09-17 @ 21:23:48
URL: http://cheatingorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback