Nattstad

Hmm tror jag vet varför dom döpte det till nattstad nu, ni vet nattstad.se? det är verkligen svart och då menar jag inte bara designen. Bara utlänningar som är medlemmar nästan, så fort man loggar in så har man 5-10 nya mejl från dom. Och svarar man inte ja då har man helt plötsligt gått från vackrast i världen till största horan på jorden.

Jag har inte något emot utlänningar förutom dom som beter sig illa som tex misshandlar, våldtar och stjäl saker. Ni hjälper till väldigt bra att svartmåla dom andra utlänningarna som faktiskt sköter sig och är fina människor. Men det tänker ni inte på för ni har fullt upp med att skrika ut " din mamma " snacket osv.

Varför har jag nattstad om jag nu ändå inte vill skriva med någon där? har den endast för att följa en blogg där faktiskt och marknadsföra min egna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback