Måndag

För det är väll måndag? en arbetslös dagar ser oftast likadana ut, efter några veckor har man inte kolla på tid eller dag längre. Kunde lika gärna varit helg.

Idag skulle jag iallafall med Alex till torp, ställer klockan på halv 9 vaknar stänger av, slockar, vaknar sedan halv 12 av ett sms där det står att Alex missa bussen men kommer halv tolv istället.. pinsamt,, så slängde på lite spackel drog håret i en hästsvans. OCh skyndade mig mot nästa buss. Vilket dock han köra förbi min hållplats så jag och mamma fick jaga den med bilen. Det är kul när mamma kör som en biltjuv, men man blir samtidigt lite rädd, vet hon var hon gör ? Kom på bussen inne i centrum.

Dom där nya hundrakorten ? då det är ett plastkort man tankar på med pengar. Dom var nog inte så smarta när dom skapade dom. För registrerar man det där framme, kan man juu lika gärna registrera det där bak med en gång å helt plöstligt har man fått tillbaka alla pengar. Smart västtrafik, ni lär ju bli rika på detta. NOT !

Hittade inget på torp idag, så dom pengarna spar man ju. Köpte dock ett nytt solkort på Hawaii och stekte lite i 1an, blev sjukt vart där inne till slut var det ju svårt att hålla sig kvar på bädden, gled ju nästan av. Tycker det är lite läskigt dock när dom har öppet fönstrena när man ligger naken där inne och solar så brukar stänga det. Vill inte ha några bilder på mig när jag solar naken på internet.

Har dock hittat en som lika gärna kunde varit mig, om man bortser från tattueringen i svanken, min tvillingsyster?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback