Jag är ett svin

Känner mig verkligen som världens hemskaste människa just nu.

Hundarna skällde nyss som galningar så undra va fan det var frågan om. Så gick och såg i fönstret till min förvåning att en unge på cykel cykla runt på gården och hans kompis grejja på våra utemöbler. Så tänkte genast jävlar tattarbarn. Tog kökskniven lite på skojj och öppnade dörren och sa " och vad fan gör ni då? " Båda blir genast nervösa och kollar lite försiktigt

- Ne vi undra om du ville köpa jultidningar...

Jag var ju inte bered på det precis så sa bara.

- NEJ det ska jag fan inte. Och smällde igen dörren och låste.

båda försvan genast.

Undrar vad dom tror om mig nu? Lönnmörderska? galen kvinna?

Tycker synd om dom, men ändå va fan skulle dom ha att göra på mina utemöbler?


Kommentarer
Postat av: kristina-kittelsen

hahahaha

2009-09-16 @ 17:25:09
URL: http://kristinakittelsen.blogg.se/
Postat av: Henke christoffers polare.....

MYYYYYT!!!!! Tyvärr men hade du gjort det hade lätt snuten kommit om du haft kniv i näven..

// christoffers polare.....

2009-09-16 @ 18:00:34
Postat av: Jamie

your blog is really nice,

kisses

2009-09-16 @ 18:13:25
URL: http://vintagedear.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-09-16 @ 19:11:21
Postat av: angiee

du är ett svin camilla . du är ett svin . (A)

2009-09-18 @ 01:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback