EMo ?

Har ni tänkt på va sjukt konstigt en viss del av ungdommarna nu för tiden klär sig. Dom så kallade "emosarna", visst det hör till eran musik stil? hör det alltså till att gå i trasiga kläder och se ut som ett spöke? gå med sin kompis i koppel som bär ett par kattöron ? tycker det mer ser ut som någon typ av sadist stil.

Man blir nästan rädd nu för tiden när man ser dom, ibland kan man inte ens se om det är en tjej eller en kille, tänk om man är ute och går hem i mörkret, tyst och lungt så hoppar det fram en emo klart som fan man blir rädd. Ni klär er som om det vore halloween året om. Hur kan föräldrar låta sina barn gå runt och spöka ut sig så där? fast det är klart är nog rätt svårt att tämja dessa varelser.

Det som gör så jag skäms mer är att jag själv en gång i tiden spökade ut mig, dock inte så jävligt som dom gör nu för tiden. Jag körde en mer trashig stil med HELA cheap monday väldigt mycket svart. Och markerade svarta ögon med sleeze hår. Men är glad för att jag sluta upp med det tramset, man måste inte klä sig som en hårdrockare bara för att man gillar att lyssna på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback