Bloggdröm

Hade sjuka bloggdrömen inatt, den är mest sjuk eftersom den handla om mitt bloggande. Iallafall så sover jag i själva drömmen också, men vaknar av att min mobil ringer HELA tiden. Det står nått nytt namn hela tiden på displayen, till slut kommer jag på att någon måste läkt ut mitt mobilnummer till mina bloggläsare eftersom att så många ringer. Så jag bestämmer mig för att blogga om det så dom slutar ringa så skriver nått i stilen " Sluta ring mig jag har inte tid att svara för jag är Sveriges största bloggerska " Sen lägger jag upp en bild på mig själv där jag är negerbrun....hmm har kissies nått med min dröm att göra??? 

Sen får jag en kommentar som heter " emo " som frågar om jag kostar 300kr. Jag blir förbannad och vill döda personen. Så försöker ta reda på vem det är.

Den kanske inte låter så konstig men den var bara skum att drömma. Men det är ju sant jag ÄR sveriges största bloggerska!  xD go to hell kissies !

Kommentarer
Postat av: Hans

Hey hey, hvis du gør alt inden du dør syntes jeg helt ærligt du lige skulle sende mig en mail , ;) [email protected]

2009-09-18 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback