Barn fritt !

Det finns rökfria zoner nästan överallt nu för tiden,, man måste lämna hundar utanför butiker och köpcentrum. MEN BARN! dom är överallt, skriker, kladdar, tar på allt med sina små äckliga fingrar, dom är som små uppkäftiga dvärgar och ska ha ALLT ! annars tjuter dom i hundra knyck. Jag stöter på dom dagligen överallt nästan, affären, även sminkbutiker, dom är på gymmet, restaurangen, utanför ens hus. Dom hoppar fram från alla hörn. Går in i än och kladdar ner än med något. Man kan inte äta i lugn och ro, inte ens få shoppa i lugn och ro, eller gymma. För tillfället tränar jag dock inte på gym men jag vet ju hur det var innan ett jävla spring i omklädnings rummet och inne i gymmet. Så därför tycker jag att man borde införa åtminstonde barn fria zoner på restauranger, så som det finns rökfria. Hade gärna velat att man behövde lämna dom utanför butiken också, men då kan jag tänka mig vilket liv det skulle bli från alla mammor. Och vart pedofilerna skulle vänta. Så det förstår jag ju att det går inte. Men Barn fritt det borde gå att fixa. Även sånna barnfria zoner på bussar och tåg.

Tror många håller med mig om detta !


Kommentarer
Postat av: Natta-Patta

så länge som min unge får följa med överallt bara :d

2009-09-17 @ 22:15:05
Postat av: Anonym

Fy fan va rätt :D de är så jävla jobbiga xD

2009-09-18 @ 09:35:14
Postat av: sandra

haha fan va du härmar en anton och affe låt!!

2009-09-18 @ 09:53:41
Postat av: camiiiSexzita

hahhaahaha Härmar en anton och affe låt? vem lyssnar ens på dom längre? DAGENS xD!

2009-09-18 @ 10:17:45
Postat av: angry

Kära nån, vänta till du en gång själv får barn om du nu är mogen nog att få det.

Kanske skulle införa fjortisfria zoner med???

2009-09-19 @ 08:12:45
Postat av: daniel

Jag måste hålla med dig här. Jag är 27 så man kan inte avskriva mina åsikter som "fjortis". Det värsta som finns är ju barnvagnsmaffian som går bredvid varandra med sina terräng gående barnvagnar, tar upp all trottoar plats och sen fäller fjantiga kommentarer när man stöter in i skiten för att runda. Man kan ju fatta varför ungarna är svin när deras föräldrar sätter modet.

2009-09-21 @ 12:24:59
Postat av: TheBrood

Ugly kid

2009-09-22 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback