USCH USCH

Ikväll var jag först på harrys, hatar stället, bara folk som taffsar på än och släpper äggfisar. En kille tog mig på fättan,,seriöst hade det inte varit så att jag skulle fly från äggfisen ut hade jag fan dratt näsbenet på honom och jag skojjar inte. För fan va arg jag blev,, dom tror fan att det är ok att taffsa bara för att man är på en krog. Tro fan att dom inte hade vågat det mitt på ljusa dagen på gatan. Ne men efter lite alkohol inne på en krog då tar dom fan på än som om allt vore ok. Om jag ser den personen igen ska han då få veta att han lever !

Efter att sen även blivit tagen på röven och pattarna, tog jag min jacka i vreden och gick till cheers, trevligare sällskap där.

Sen köpte jag en goddiebag på donken och åkte hem i mitt private jet.

Nu sitter jag hemma för den som inte fattar det, och är fortfarande förbannad för att jag blev antastad. Tänker aldrig mer gå till Harrys för det har aldrig varit värt pengarna.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Varför går du överhuvudtaget ut i Uddevalla? Det har aldrig varit varken en kul eller en bra idé.

2009-10-03 @ 07:58:30
Postat av: David

Lägg ner den där bonniga orten...hälsa på i Gbg.

2009-10-04 @ 02:51:34
Postat av: Sandra

Usch då!! Ja, håller med... Sluta gå ut i Uddevalla =P

2009-10-04 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback