Usch ska jobba imorn

Finns det något jag för tillfället stör mig på är det folk som klagar på att dom ska jobba, eller klagar på allt som har med jobbet att göra. Vet ni hur lyckligt lottade nu är som har jobb, medans ni slänger ur era problem med att ni har jobb. Håller jag på att söka till mitt 35:e jobb, vilket jag trodligen inte kommer att få. Har inga pengar att leva på snart längre, och snart ska man börja handla julklappar.. Hur kul tror ni det känns? och så fort jag unnar mig och köper något jag verkligen vill ha blir det ett jävla liv eftersom jag inte har råd egentligen och det vet jag. Men ska jag sluta leva och sluta skämma bort mig själv? Mår dåligt som det är redan, och just nu vill jag bara ha ett jobb. Så jag kan börja med körkortet och flytta hemifrån, det är vad jag vill.

Så snälla sluta att klaga på era jobb när jag är i närheten, jag hade gärna bytat med er och gått upp 6 på morgonen om det är så.

Nu ska jag ut med min hund, sen laga mat.

Och förövrigt fick jag nej till alla 3 jobben jag sökte idag :(

Kommentarer
Postat av: Caj

oj 35:e jobb.. när jag var arbetslös sökte jag 10-15 jobb om dagen varje dag.

2009-10-01 @ 23:20:31
Postat av: Regina

haha mr BW har där uppe ;) men ja tänkte bara tala om att jag har en kompis som sökt 350 jobb sen förra våren.. och hon är jätejättehögskoleutbildad..!



Det var väl tröstande?? Milzic fortsätt kämpa!

2009-10-18 @ 19:51:15
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback