Torsdag

Torsdags planering följer

1. Komma upp ur sängen ( jobbigaste för dagen)

2. Gå ut med hunden, som antagligen kommer att vägra skita bara för att det är JAG som går ut med honom. Så kommer få gå varv efter varv i kvarteret, och frysa ihjäl medans han skrattar innombords åt mig.

3. Städa mitt rum, det är kaos, och nu menar jag riiiktigt illa värre än vanligt. Skäms och pustar så fort jag kommer in. Man orkar inte ens ta tag i det när det är så, för man tänker ,,vart ska jag börja? ne jag tar det imorgon orkar inte.. och idag är det den dagen jag ska göra det... eller?  Byta sängkläder är iallafall det viktigaste, sånt måste göras ofta, inte för att jag har skitat ner dom, men av ren hygien bör man byta det minst en gång i veckan. Tänkte aldrig så innan jag hamna i hotellbranchen då man byta sängkläder för varje rum varje dag om det inte var en ombädd då förståss. Men då pepjag för jag tyckte lakanen var så äckliga, vilket har skapat fobi för sänglakan som luktar dåligt eller är fläckiga.

4. Träna, blir nog en powerwalk hoppas på fint väder och att det är lite varmare.

5. Antingen slöa hemma och ta igen mig, eller åka till Sandra och göra det får se hur det blir.

6. vet jag inte ännu, skriva upp ett bra recept på cupcakes för på fredag smäller det ;)



Har jag botoxat läpparna ? hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback