Stress

Vaknade klarvaken redan vid 8 imorse men ville inte gå upp så tidigt så sluta med att jag drog mig till 12 WHY CAMILLA WHY skulle varit uppe halv 10 men då var jag trött igen,,, så nu blir det stressigt.. men passar på att blogga medans jag äter frukost

Smoothie med jordgubb och banan,,mmm banan

Hade planerat att det skulle va uppehåll idag men självklart regnar det då,,, så nu kan jag inte ha mina skor jag hade tänkt mig för har inte impregmerat  dom ännu, och det orkar jag inte göra nu. Så inga klackar idag :(

Jag ska iallafall klä mig vart det är en sak som är säkert. Vet inte vad jag ska ha med mig ännu, men får väll bli resväskan i vilket fall, så sminket och hårprylarna får plats. Ska dock bara vara borta tills lördag. Men bättre att ha med sig för mycket än för lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback