Stress stress stress

Usch jag hatar att stressa, men ändå gör jag det hela tiden alltid ute i sista sekunden. Även om man går upp tidigt väntar man eller segar så man måste stressa sen i vilket fall. Jag är expert på att behöva stressa, går jag upp i tid för att hinna göra mig iordning segar jag antingen så det tar så lång tid så jag måste stressa eller så sitter jag vid datorn så jag måste stressa.

Idag slängde jag i mig maten på 5min och mamma gör kokhet mat så det vart å skölja ner det med vatten, magen blev rätt plågad kan man säga kände hur jag brände sönder matsäcken.
Sen lämnade jag mitt cv i en butik som sökte personal snarast så får hoppas dom vill anställa mig. Imorn skulle jag som sagt testa på att vara värdinna på en krog så har lite att fixa inför det.

Peela benen har sån otur och har börjat flå såklart.
Raka benen
Fixa naglarna

Sen kan jag inte packa allt heller ännu för lite ska jag ju ha imorgon på morgonen när jag gör mig iordning tex smink och hårprylar. Och självfallet kommer jag glömma dom viktiga sakerna för så är det alltid.

Får hoppas att arbetsklädseln sitter bra bara, så ska jag ta med mig kameran den får inte glömmas. Jag är nervös men allt kommer säkert gå bra. Får tänka som det är en vanlig utekväll då man ska skaka rumpan :D shake that as bitch ! =)


Kommentarer
Postat av: Regina

Sån e ju jag med.... fy faen va klantig man är. och varje gång så lovar man sig själv att aldrig mer göra så xD

2009-10-24 @ 18:34:33
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback