STÖR MIG

Även om det är ett avslutat kapitell jag aldrig skulle gå tillbaka till så kan jag inte sluta tänka på detta.

THE EX FACTOR är det jag pratar om. Även om det är slut, är det rätt att ens tjejkompisar ska få gå på ens ex man haft en hel del trubbel med? eller att ens ex som sa till än att man absolut inte fick vara med hans killkompisar om det skull ta slut,, är det rätt att han då får va med alla mina tjejkompisar om det är så?...jag tycker faktiskt det hela är så äckligt finns det så lite tjejer och killar där ute så man måsta gå på varandra ex?

Jag stör mig bara faktiskt på detta, för jag tycker det är fel, vad är det för kompis? först snackat om alla problem man haft med ens ex sen går du vidare och flörtar med honom,,,EeeW ,,, sen har man själv ställt upp när du hade trubbel..

Men det kanske är så man sa bete sig,,som dom tex gör i munkedal där alla killar knullar varandras brudar och är uppe i 60st . Där dom tar varandras ex, röker lite hash och aldrig lämnar kommunen..

Usch är less på allt här omkring, personer och hur dom beter sig.. Jag vill resa här ifrån, hade jag haft pengar hade jag lämnat denna bondhålan redan imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback