Rökare

Usch rökdoften försvinner då verkligen inte lätt, har tvättat mitt hår 3ggr sen helgen och det stinker fortfarande rök och brajj inte gott alls. Dock feströkte väll jag lite men det är då fan inte den doften som satt sig så hårt i mitt hår,,, usch usch.

Luktar ju som en rökare eller något och det är inte positivt, jag tänker hålla mig till att feströka någon gång ibland bara men inget mer. Det luktar äckligt och är verkligen inte bra för hälsan. Min framtida kille får verkligen inte vara en rökare, han kan få feströka men inget mer. Vill inte att jag eller mina kläder ska stinka skunk pga att jag är med honom.

Jag kanske låter kräsen eller något nu, men jag tycker det faktiskt är äckligt att stiga in i en lägenhet där dom sitter och röker inne, där dom röker i bilar, där man hittar fimpar och snus överallt.

Jag gillar när det luktar parfym och doftar himmelskt, där sängkläder också gör det.

Och kommer på mig själv nu att jag alltid nämner att sängkläder ska lukta gott. Har väll någon fobi för äckliga sängkläder sen en incident. Kan nog säga mardröm.




Rolig skylt, något som skulle passa till västtrafik också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback