Medelmåttiga Sverige

Någon mer som har tänkt på det hur Sverige ska vara så medelmåttigt, igen får sticka ut, ingen får att den har pengar, ingen får tycka att man själv ser bra ut. Har man mycket pengar och visar det är man en överklassare, diva eller brat. Säger någon tex " fan va jag ser bra ut älskar mig själv " Då ska resten av svenska folket trycka ner den personen så hårt den kan och så den känner sig ful. För man får inte säga vad man vill, alla åsikter ska tryckas ner i en burk som verkligen inte får öppnas för då blir det ett jävla liv.

Tex som när jag säger att jag HATAR barn, då blir det ett jävla liv att nej det kan jag ju inte göra alla älskar barn, alla ska ha barn, barn är söta,, jag tror jag spyr.

För här i Sverige ska alla tycka likadant, alla ska hålla sig på samma nivå, ingen får skrika ut något olämligt.
Som när jag skrev tidigare ett inlägg om att man borde införa Barnfria zoner på tåg och restauranger, så blev det ju ett jävla liv. Det är ju inte medelmåttigt, antar väll att det är därför, folk blev ju som galna, och jag var dum i huvudet som ville ha det. Men säger vi att det hade varit amerika så hade det varit fullt naturligt där kan man välja när man går in på en restaurang först om man vill ha rökfritt, sen om man vill ha barnfritt. Inget snack om saken, varför kan vi inte ha det så i Sverige?

Varför måste jag sitta brevid en sketunge som skriker och är riktigt äcklig medans jag försöker njuta av min mat. Finns bara en sak att avsluta detta inlägget med.

Skicka alla barn till månen / Send all the childrens to the moon

HA! det det alla mammor och barnälskare med en nypa salt ;)

För det är faktiskt så ni kan inte tro att alla människor någon gång i tiden ska ha barn, alla vill inte ha det. Vissa vill leva befriade från elaka små uppkäftiga dvärgar. Jag är en av dom som vill leva befriad från det THATS IT !

Kommentarer
Postat av: Magnus Bogren

Hej, första gången jag slank in på din blogg och har tråkigt och känner att jag behöver skriva lite så varsågod!

Det du säger är true shit..

Sverige är jävligt grått,regnigt,kallt,blött och dassigt, det förändras lixom inte...

Fast barn är fina och du har väll oxå varit ett barn? Med en värld full av personer med din åsikt så kulle ju varken du eller jag finnas! :O

Barnfria zoner låter som en bra idé dock, dom kan vara jävligt jobbiga när man själv verkligen inte orkar med dom.

2009-10-19 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback