Mat

Idag hade jag ställt klockan på halv 10 för tänkte ville komma upp lite tidigare, men då har jag tydligen stängt av den i sömnen, så tro fan att varje gång jag vakna till trodde jag att klockan inte var halv 10 ännu, till slut tänkte jag nu är jag så pigg så jag får gå upp ändå. Letade efter mobilen men kunde inte hitta den för den låg under alla kuddar å nallar helt plötsligt och klockan var visst HALV 2 !?! jag bara åååååååååååh gick upp,,dåligt humör dagen är typ redan borta. Fast i för sig skulle jag inte göra något vettigt ändå mer än att träna.

Nu väntar jag på maten mamma har gjort fiskgratäng, sa till henne att göra så potatisen skulle koka snabbare men hon säger att det inte går,,,jag tror hon ljuger..

Hon hade köpt en sofi mode åt mig, men jag kollade igenom den på någon minut bara,,,undrar varför det inte finns en sexspalt i sofi mode? det är ju det som är intressant.

Nu tror jag potatisen var klar så ska gå och äta den,, men jag hatar potatis finns inget äckligare nästan,,, ris, pasta och nudlar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback