Manpower

Imorse ringde manpower mig, och jag tänkte direkt YEES dom har nog hittat ett jobb till mig men dom ville diskutera en viktig uppgift i mitt cv

Manpower random brud: Hej jo vi ser i ditt cv att du har svarat nej på om du har körkort, är det sant?

Jag: Jo det är sant jag har inte körkort. ( varför skulle jag annars svara nej? HALLÅ)

Manpower random brud: Jaha okej, men då är du ingen önskvärd klient för våra kunder tyvärr.

Då vart man kickad från manpowers sida,,, tack för ni hjälpte mig med att hitta jobb :S

Det lustiga va att jag drömde inatt att jag sökte jobb på skolor, men jag var ingen önskevärd klient för dom heller xD




Vill ta körkort nu, men man måste ju ha pengar till sånt, så måste ha ett JOBB!!!

Kommentarer
Postat av: Regina

Fan va stört. Huvudsaken är väl att man kan ta sig till jobbet elleer?? Så länge man inte måste köra i jobbet då...

2009-10-18 @ 18:24:27
URL: http://lillafiffigajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback