Höst depp?

Vet inte om det är vädret som gör det eller om jag faktiskt bara är väldigt deppig? känner mig helt febrig och hängig.
Fast kan ju också bero på att jag gick en mil ute i ösregnet förut, fast sprang några km också.

Ne men jag känner mig nog allt deppig, för alla mina dagar ser likadana ut, jag har inget att gå upp till och jag har inget att komma hem till. Vart jag än söker jobb får jag nej, man tappar lusten att söka då. Alla snackar om att jag ska ta körkortet, men hur ska jag kunna göra det när jag inte har råd, och mina föräldrar betalar det inte så som andra föräldrar gör till sina barn. Men det vill jag inte heller att dom ska jag vill betala det själv. Jag vill flytta hemmifrån inreda ett eget place. Vill kunna vara ifred, vill kunna ta hem folk utan att det blir tjaffs. Jag vill inte behöva städa upp efter alla andra hemma jag vill ta hand om mitt eget.

Och jag vill ha ett jobb att gå till 5dagar i veckan skulle till och med kunna jobba 7 dagar i veckan om det var så för jag vill ha pengar. Min nya affärside om jag skulle starta eget skulle allt bli väldigt lönsam, men det är så mycket att göra när man ska starta eget. Papperarbete, utrustningar, anställa folk ( vilket nog hade blivitt det lättaste, men vill ha företaget innom familjen eller vänner ) osv, så har jag ju inga pengar att satsa i företaget. Och jag är ju inte precis en önskad lånare.

Just idag har jag ingen livslust alls. Sen ska jag börja va mig själv igen. För jag är faktiskt inte glad 24/7 som nog kanske många tror eftersom jag alltid skrattar och visar ett leende no mather what.


Kommentarer
Postat av: Cim

Allt kommer vända nån gång :)... Det är bara att fortsätta kämpa!

2009-10-08 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback